مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:362023-12-02اقتصادي

سد«بلوبین» هم زمان با سفر رییس جمهور آبگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر باقری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان ظهر امروز در جلسه تشریح افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان اظهار داشت: سد بلوبین باهدف کنترل جریان های سطحی در محدوده طرح و ذخیره آنها در مخزن این سد در راستای تأمین آب شرب شهرهای زرین آباد و حلب و 92 روستای مسیر این منطقه به میزان 3.

5 میلیون مترمکعب در سال و امکان تامین نیاز آبی صنایع مستقر در منطقه به میزان 6 میلیون متر مکعب در سال احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: رییس جمهور در دور دوم سفر خود به استان زنجان طرح های مربوط به شرکت آب منطقه ای زنجان را که از جمله سد میرزاخانلو 2، سد ایالو و آبرسانی از سد ایالو است را افتتاح خواهد کرد.

وی گفت: اعتبار صرف شده برای سد میرزاخانلو 2 قریب به 9 هزار و 436 میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز حدود 125 میلیارد ریال، اعتبار صرف شده سد ایالو 6 هزار و 747 میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز 300 میلیارد ریال و برای آبرسانی سد ایالو اعتبار صرف شده 4 هزار و 671 میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز یک هزار و 200 میلیارد ریال است.

باقری همچنین به مصوبات مربوط به شرکت آب منطقه ای استان اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل سد بلو بین با اختصاص یک هزار و 830 میلیارد ریال اعتبار و سد مَراش با 2 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد«بلوبین» هم زمان با سفر رییس جمهور آبگیری می شود

سد«بلوبین» هم زمان با سفر رییس جمهور آبگیری می شود