مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-13اقتصادي

رییس بانک مرکزی: یک موسسه مالی با 50 هزار میلیارد تومان فساد مواجه شد!


فرزین رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: انحلال موسسه نور و توسعه انجام شد که یک موسسه دیگر هم به زودی انحلال آن انجام می شود نور یک موسسه کوچک نبود 250 شعبه داشت و دو سه برابر خیلی از بانک های ما است و با 50 هزار میلیارد تومان فساد در سال های گذشته مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدرضا فرزین - رییس کل بانک مرکزی - در همایش اقتصاد ایران اصلاح ساختارها و رفع ناترازی ها اظهار کرد: در سال گذشته ما با یک جهش بیش از حدی در نرخ ارز مواجه شدیم و بانک مرکزی اگرچه از ابتدای سال سیاست کنترل رشد نقدینگی را داشت، ولی افزایش نرخ ارز می توانست منجر به رشد نقدینگی شود.

ایسنا نوشت: رییس کل بانک مرکزی گفت: پس از انحلال موسسه اعتباری نور و موسسه توسعه، انحلال یک موسسه دیگر نیز در دستور کار است که به زودی انجام می شود.

محمدرضا فرزین - رییس کل بانک مرکزی - در همایش اقتصاد ایران اصلاح ساختارها و رفع ناترازی ها اظهار کرد: در سال گذشته ما با یک جهش بیش از حدی در نرخ ارز مواجه شدیم و بانک مرکزی اگرچه از ابتدای سال سیاست کنترل رشد نقدینگی را داشت، ولی افزایش نرخ ارز می توانست منجر به رشد نقدینگی شود.

وی افزود: در سطح جهان نیز قیمت حامل های انرژی کاهش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی: یک موسسه مالی با 50 هزار میلیارد تومان فساد مواجه شد!

رییس بانک مرکزی: یک موسسه مالی با 50 هزار میلیارد تومان فساد مواجه شد!