مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-27حوادث

شلیک سارقان طلا فروشی به پلیس؛ متهمان زمین گیر شدند


سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت امروز دوشنبه از دستگیری سارقان یک طلافروشی در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 6 آذرماه 1402، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق طلا فروشی بلافاصله بعد از سرقت خبرداد و گفت: از متهمان حدود یک میلیارد ریال طلا و جواهرات کشف شد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از طلا فروشی در محدوده تهرانپارس و با بررسی دوربین های مدار بسته هویت فردی که وارد مغازه طلافروشی شده بود شناسایی و مراتب به کلیه واحد های گشتی سطح شهر تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه گروه عملیاتی کلانتری 126 تهرانپارس در حال گشت زنی، خودرویی با 3 سرنشین را مشاهده کردند که راننده خودرو، متهم با همان مشخصات بود، گفت: مأموران به متهم دستور ایست داده ولی راننده خودرو به قصد فرار از صحنه دستگیری بدوا با استفاده از سلاح سرد با مأموران درگیر شده و سپس از محل به همراه همدستانش گریخت.

این مقام انتظامی پس از تعقیب و گریز متهمان در نهایت خودروی متهمان در فلکه دوم تهرانپارس متوقف شد و متهم در این مرحله با یک قبضه سلاح گرم به سمت مأموران تیراندازی کرد که در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم خلع سلاح و به همراه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک سارقان طلا فروشی به پلیس؛ متهمان زمین گیر شدند

شلیک سارقان طلا فروشی به پلیس؛ متهمان زمین گیر شدند