مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-21اقتصادي

تسریع در اجرای قانون مولدسازی و انتقال زندان های نور و نوشهر به خارج از شهر


در نشست مشترک مدیران زندان ها و امور اقتصادی و دارایی استان مازندران اجرای قانون مولد سازی و ارزش افزایی ایجاد شده در جهت انتقال زندان ها به خارج از شهر و واگذاری زمین برای شهرهای نور و نوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

- در دیدار مدیران کل زندان ها و امور اقتصادی و دارایی استان مازندران مطرح شد تسریع در اجرای قانون مولدسازی و انتقال زندان های "نور" و "نوشهر" به خارج از شهر ایسنا/مازندران در نشست مشترک مدیران زندان ها و امور اقتصادی و دارایی استان مازندران اجرای قانون مولد سازی و ارزش افزایی ایجاد شده در جهت انتقال زندان ها به خارج از شهر و واگذاری زمین برای شهرهای نور و نوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 30 آذرماه در دیدار مدیرکل زندان های استان با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بر اجرای قانون مولدسازی در جهت انتقال زندان های شهرستان های نور و نوشهر به خارج از شهر و تکمیل دیگر پروژه های در دست اقدام تأکید شد.

علی استادی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان زندان ها گفت: یکی از مهمترین مزایای مولدسازی اموال و دارایی های دولت است که از این ظرفیت باید برای انتقال زندان ها به خارج از شهرها اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای قانون مولدسازی و انتقال زندان های نور و نوشهر به خارج از شهر

تسریع در اجرای قانون مولدسازی و انتقال زندان های نور و نوشهر به خارج از شهر