مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-25بين الملل

مصر : پیام های مثبتی برای تمدید آتش بس غزه دریافت کردیم


«ضیاء رشوان» رییس سرویس اطلاعات داخلی مصر در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور در حال برگزاری گفت وگوهای گسترده با همه طرفین جنگ غزه است تا برای تمدید آتش بس چهار روزه میان حماس و رژیم صهیونیستی به توافق برسد.

- ضیاء رشوان رییس سرویس اطلاعات داخلی مصر در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور در حال برگزاری گفت وگوهای گسترده با همه طرفین جنگ غزه است تا برای تمدید آتش بس چهار روزه میان حماس و رژیم صهیونیستی به توافق برسد.

سازمان اطلاعات داخلی مصر اعلام کرد این کشور سعی دارد آتش بس چهار روزه غزه را تمدید کند و در این باره پیام های مثبتی از طرفین دریافت کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضیاء رشوان رییس سرویس اطلاعات داخلی مصر در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور در حال برگزاری گفت وگوهای گسترده با همه طرفین جنگ غزه است تا برای تمدید آتش بس چهار روزه میان حماس و رژیم صهیونیستی به توافق برسد.

  رشوان با اعلام اینکه در این باره پیام های مثبتی از طرفین دریافت کرده، اظهار کرد: این به معنای آزادسازی اسیران بیشتر در غزه و همچنین آزادی تعداد بیشتری از فلسطینیان زندانی در اسراییل است.

  شبکه خبری العربیه نیز گزارش داد که مصر و قطر تلاش می کنند تا آتش بس موقتی که از روز جمعه برقرار شده را به مدت 2 روز دیگر تمدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر : پیام های مثبتی برای تمدید آتش بس غزه دریافت کردیم

مصر : پیام های مثبتی برای تمدید آتش بس غزه دریافت کردیم