مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-30سياسي

فاضلاب شهر بن چه زمانی به بهره برداری می رسد؟


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه فاضلاب شهر بن 27 سال پیش کلنگ زنی و تا ابتدای دولت سیزدهم تنها از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود، گفت: امیدواریم این پروژه با تخصیص اعتبار خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد و این آرزوی دیرینه مردم شهر بن محقق شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه فاضلاب شهر بن 27 سال پیش کلنگ زنی و تا ابتدای دولت سیزدهم تنها از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود، گفت: امیدواریم این پروژه با تخصیص اعتبار خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد و این آرزوی دیرینه مردم شهر بن محقق شود.

رضا علی بیگی 9 آذرماه در شورای اداری شهرستان بن که با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان با وجود 425 شهید، 14 آزاده، بیش از 800 جانباز و بیش از 2000 رزمنده قطب ایثارگری و روستای شیخ شبان به روستای نمونه ایثارگری معروف است.

وی افزود: اعتباراتی که در حوزه تملک، سفر، مدیریت بحران و محرومیت زدایی طی دو سال گذشته در سطح شهرستان جذب شده بیش از 700 میلیارد تومان بوده که بخشی تخصیص یافته که امید است بخش دیگر امسال و سال آینده جذب شود.

فرماندار شهرستان بن بیان کرد: از 38 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در سال 1400، تنها 18 میلیارد تومان آن جذب و مابقی در هاله ای از ابهام است، گرچه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب شهر بن چه زمانی به بهره برداری می رسد؟

فاضلاب شهر بن چه زمانی به بهره برداری می رسد؟