مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-05سياسي

مسیر طاقت فرسای دانش آموزان فقیر برای رسیدن به موفقیت


محققان در یک مطالعه پژوهشی، مسیر رسیدن دانش آموزان کم برخوردار و برخاسته از پایگاه های اقتصادی، اجتماعی ضعیف تر را مورد بررسی قرار داده و بر مشکل بودن این مسیر تاکید کردند.

- محققان در یک مطالعه پژوهشی، مسیر رسیدن دانش آموزان کم برخوردار و برخاسته از پایگاه های اقتصادی، اجتماعی ضعیف تر را مورد بررسی قرار داده و بر مشکل بودن این مسیر تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نقشی که تحصیلات، امروزه در ارتقای فرهنگی انسان ها و بهبود موقعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آن ها ایفا می کند، بر کسی پوشیده نیست.

به اعتقاد برخی محققان، هم اکنون تقریباً در تمام جوامع، بهترین و اصلی ترین مسیر برای کسب بسیاری از موقعیت های اجتماعی، انجام تحصیلات است؛ از همین رو امروزه به ویژه در کشورهای توسعه یافته، تأکید زیادی روی این موضوع اعمال می شود.

در یک جامعه که دارای بنیان های درستی است، دانش آموزانی که به ویژه در سال های ابتدایی تحصیلات، خود را موفق نشان می دهند، می توانند همان آینده سازانی باشند که بعداً کرسی های سیاسی و اجتماعی بالای جامعه را بر عهده می گیرند.

بنا بر گفته های متخصصان، امروزه در اغلب کشورها مردم تلاش می کنند تا به موفقیت تحصیلی دست یابند و این تلاش تنها مختص به گروه های خاص نظیر قدرتمندان و ثروتمندان نیست، بلکه باتوجه به جنبه عمومی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر طاقت فرسای دانش آموزان فقیر برای رسیدن به موفقیت

مسیر طاقت فرسای دانش آموزان فقیر برای رسیدن به موفقیت