مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-18اجتماعي

گران ترین کلاس های کنکور کشور کجاست؟


نرخ بالای کلاس های کنکور در شهر شیراز مشکلی است که دانش آموزان شیرازی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بدون شک یکی از مهم ترین گذرگاه های مهم و سرنوشت ساز هر فرد در مسیر زندگی، کنکور سراسری است که می تواند در آینده شخص نقش بسزایی داشته باشد.

 هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان شانس خود را برای قبولی در کنکور سراسری امتحان می کنند و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای این آزمون در بین دانش آموزان و خانواده هایشان است.

کلاس های تقویتی و کلاس کنکورها بدون شک در قبولی هر فرد موثر هستند و سالانه تعداد زیادی از دانش آموزان در این کلاس ها شرکت می کنند.

 شهر شیراز هم از این قائده مستثنی نیست و در سطح شهر آموزشگاه ها و کلاس های مختلفی را می بینیم که در حوزه فعالیت می کنند، اما مشکلی که دانش آموزان و خانواده هایشان از آن رنج می برند قیمت بسیار بالای این کلاسها است.

 به طور عمده تعداد قابل توجهی از دانش آموزان شهر شیراز در دوره متوسطه دوم به خصوص پایه دوازدهم در کلاس های تقویتی و کنکور شرکت می کنند.

  بررسی ها نشان می دهد عمده این کلاسها از تابستان منتهی به سال قبل از کنکور شروع شده و تا یک الی دو ماه قبل از کنکور ادامه دارد و افراد متقاضی با پرداخت یک هزینه معین در زمان فرایند ثبت نام این کلاس ها می توانند نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران ترین کلاس های کنکور کشور کجاست؟

گران ترین کلاس های کنکور کشور کجاست؟