مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-01سياسي

حضور مستقل نداجا در دریاهای آزاد مقتدرانه است


معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضور مستقل نداجا در دریاهای آزاد مقتدرانه است که در راستای تحقق فرامین رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی کل قوا ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ناخدا یکم محمد ابراهیم اسماعیل درجانی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز نیروی درایی اقدامات مهم دیگری نیز داشت که از جمله آنها می توان به دفاع 34 روزه از خرمشهر، حضور در عملیات های خیبر، والفجر و آموزش هزاران نفر از نیروهای مردمی اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات و موفقیت های موثری که دراین روز رخ داد، بیان کرد: همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاری با ستاد جنگ های نامنظم، اسکورت کشتی های تجاری ورهگیری کشتی های مشکوک از دیگر رشادت های دریا داران است.

درجانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) در خصوص نیروی دریایی، گفت: این نیرو در آب های خلیج فارس و مرزهای آبی چون نگینی درخشنده و استوار است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، اضافه کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مستقل نداجا در دریاهای آزاد مقتدرانه است

حضور مستقل نداجا در دریاهای آزاد مقتدرانه است