مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-18بين الملل

پاسخ القسام به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید!


پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی برخی از تونل های متعلق به حماس شد، گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیام غیرمستقیمی را به ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که اسراییلی ها دیر رسیدند.

- پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی برخی از تونل های متعلق به حماس شد، گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیام غیرمستقیمی را به ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که اسراییلی ها دیر رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های عزالدین القسام در پیامی در کانال خود در تلگرام که به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی ترجمه شده و با پخش ویدئویی از کشف تونل خود در نزدیک مرز با فلسطین اشغالی و نمایش خروج بخشی از رزمندگان حماس از این تونل و انجام حمله هفتم اکتبر و به هلاکت رساندن نظامیان صهیونیست اعلام کرد: دیر رسیدید، ماموریت انجام شده است.

القسام در این بیانیه خود عبارت کمی بعد را نیز منتشر کرد که اشاره به بیانیه بعدی دارد که ممکن است دربردارنده اعلام یک عملیات مشخص باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک تونل بزرگ در غزه، نزدیک به جایی که زمانی گذرگاهی شلوغ به سمت سرزمین های اشغالی بوده را کشف کرده است.

این خبر سؤالات جدیدی را در مورد اینکه چگونه سازمان های جاسوسی و نظارتی صهیونیست ها چنین نشانه هایی را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ القسام به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید!

پاسخ القسام به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید!