مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-06حوادث

برخورد جدی با مالخران و ساماندهی فروشندگان اجناس دست دوم


فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا اعلام کرد که برخورد با مالخران و ساماندهی صنوف فروشنده اجناس دست دوم به طور ویژه در دستورکار پلیس قرار دارد.

- فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا اعلام کرد که برخورد با مالخران و ساماندهی صنوف فروشنده اجناس دست دوم به طور ویژه در دستورکار پلیس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی نوری نژاد با حضور در قرارگاه مبارزه با سرقت استان کردستان گفت: یکی اولویت های فرماندهی انتظامی کشور در سال جاری، موضوع مقابله با سرقت است و همکاران ما باید در سراسر کشور تلاش کنند با استفاده از مقدورات سازمانی، در کاهش وقوع و افزایش کشفیات اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه گشت های پیشگیرانه به صورت شبانه روزی برقرار و فعال هستند، گفت: پلیس آگاهی از مقدورات سازمانی خود برای گشت پیشگیری و پیگیری سرقت در محل بهره گیری می کند و این امر نیز موجب شده تا شاهد افزایش کشف و کاهش وقوع سرقت در استان باشیم.

نوری نژاد بر ضرورت تقویت مجموعه پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد و گفت: تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم به همکاران ما در پلیس آگاهی فراجا کمک می کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها و زمان بهتری برای کشف پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مالخران و ساماندهی فروشندگان اجناس دست دوم

برخورد جدی با مالخران و ساماندهی فروشندگان اجناس دست دوم