مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-12بين الملل

وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به تل آویو می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا هفته آینده برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

- در ادامه رفت وآمد های مقامات آمریکا به فلسطین اشغالی، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به تل آویو سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا هفته آینده برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

این سفر با دعوت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انجام می شود.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با این حال تأکید کرده سفر مقامات آمریکا به تل آویو ربطی به فشار ها برای توقف جنگ ندارد، بلکه تمایل برای درک و فهم اقداماتی است که اسراییل انجام می دهد؛ اقداماتش در غزه و یا در لبنان.

منابع و مقامات آمریکایی مدعی شدند که آمریکا خواهان کاهش شدت حمله ها در نوار غزه و حرکت به سمت عملیات های پیوسته است و تنش ها و درگیری ها به مناطق دیگر گسترش پیدا نکند، با این حال که تأکید می کنند که موضع آمریکا نسبت به لبنان و نیرو های یمنی تغییری نکرده است.

بامداد پنجشنبه نهم آذر هم آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای ششمین بار از زمان عملیات طوفان الاقصی به فلسطین اشغالی سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به تل آویو می رود

وزیر دفاع آمریکا هفته آینده به تل آویو می رود