مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-25اقتصادي

روند رو به رشد گلخانه ها در کرمانشاه/ 80 هکتار گلخانه فعال داریم


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه 80 هکتار گلخانه فعال دارد، گفت: سالانه حدود 10 هزار تن محصولات خارج از فصل، - ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه 80 هکتار گلخانه فعال دارد، گفت: سالانه حدود 10 هزار تن محصولات خارج از فصل، حدود 6 میلیون گل شاخه بریده و 23 میلیون قطعه نشاء در گلخانه های استان تولید می شود.

رحمان فیض قربانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه توسعه گلخانه ها به عنوان یکی از اولویت های مجموعه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه دنبال می شود، گفت: از توسعه گلخانه ها در استان حمایت می شود.

وی گفت: به افراد متقاضی که زمین و آب کافی برای توسعه گلخانه ها داشته باشند، با اولویت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت اختصاص پیدا می کند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به مزیت های توسعه گلخانه ها عنوان کرد: کشت های گلخانه ای در کنار اینکه اشتغال زایی بالایی دارد، مصرف آب را به میزان بیش از یک ششم کاهش داده و در عین حال میزان تولید گلخانه ها به حدود 10 برابر کشت های سنتی می رسد.

فیض قربانی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد گلخانه ها در استان کرمانشاه، گفت: در حالیکه سال 1401 رتبه 24 کشور را از حیث توسعه گلخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد گلخانه ها در کرمانشاه/ 80 هکتار گلخانه فعال داریم

روند رو به رشد گلخانه ها در کرمانشاه/ 80 هکتار گلخانه فعال داریم