مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-02سياسي

اعلام جزییات نشست های «میز موسیقی»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی امین فروغی شاعر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری نشست های تحلیلی موسیقی مذهبی که در قالب عنوان «میز موسیقی» اندیشکده هیات سازمان تبلیغات اسلامی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، - مدیر برگزاری ویژه برنامه میز موسیقی اندیشکده هیات سازمان تبلیغات اسلامی جزییات برگزاری نشست های تحلیل موسیقی مذهبی را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی امین فروغی شاعر، پژوهشگر و مدرس دانشگاه ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری نشست های تحلیلی موسیقی مذهبی که در قالب عنوان میز موسیقی اندیشکده هیات سازمان تبلیغات اسلامی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، توضیح داد: به هر حال موسیقی و پیوند آن با هیات و مداحی بحث مهمی است که باید صاحب نظران و کارشناسان مختلف حوزه های موسیقی، ادبیات و مذهب به آن بپردازند.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که طی سال های اخیر با گسترش فضای مجازی بسیاری از آثار مداحی که تولید می شود در این فضا با قالب های متفاوت عرضه می شوند که خود دربرگیرنده نکات مهمی است.

وی افزود: از طرف دیگر کلیدواژه موسیقی اگر نگوییم مهم ترین، اما یکی از اصلی ترین اجزای مهم مداحی اهل بیت (ع) است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده ذاکران و مداحان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نشست های «میز موسیقی»

اعلام جزییات نشست های «میز موسیقی»