زائران عتبات اعتراض به خدمات کاروان را اینجا ثبت کنند+لینکبا تغییر شیوه اعزام زائران به عتبات، برخی نسبت به ارائه خدمات در کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت گلایه دارند که در این گزارش به شیوه ثبت اعتراض به این کاروان ها می پردازیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اتاق های کثیف، غذاهای بی کیفیت و البته سرد و همچنین تغییر محل اسکان نسبت به آنچه قبل از سفر اعلام شده، تنها بخشی از مشکلاتی است که زائران عتبات را در سال های اخیر پس از تغییر شیوه اجرای آن ناراضی کرده است. سازمان حج و زیارت برای رسیدگی به شکایت های زائران در زمینه خدمات از اسکان و تغذیه تا حتی شیوه برخورد مسؤولان کاروان، سامانه ای را راه اندازی کرد تا بتواند مشکلات را به حداقل برساند. در این سامانه زائران می توانند مشکلات خود را ثبت و پس از مدتی آن را بررسی کنند. مسؤولان سازمان حج و زیارت در سال های اخیر از کاهش اعتراض زائران نسبت به نحوه خدمات رسانی به زائران خبر دادند. این در حالی است که برخی از زائران پس از بازگشت از زیارت در پی نحوه ثبت شکایت بودند، اما با توجه به نداشتن اطلاع از شیوه آن، منصرف شده و برخی از آنها دیگر سفر با کاروان های رسمی را برای تشرف به عتبات انتخاب نکردند. زائران برای ثبت شکایت از شیوه خدمات سفرهای رسمی عتبات می توانند به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت مراجعه کرده و مست برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |