مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-12سياسي

تأیید صلاحیت اصلاح طلبان 5 درصد در مشارکت اثر دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در گفتگو با جهان نیوز درباره علت عدم تایید صلاحیتش برای انتخابات مجلس در هیئت اجرایی گفت: احتمال می دهم علت این رد صلاحیت همان دلایلی باشد که در انتخابات دوره یازدهم مجلس هم صلاحیت بنده را تایید نکرده بودند، - عضو فراکسیون امید و نایب رییس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد.

علی مطهری همچنین می گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در گفتگو با جهان نیوز درباره علت عدم تایید صلاحیتش برای انتخابات مجلس در هیئت اجرایی گفت: احتمال می دهم علت این رد صلاحیت همان دلایلی باشد که در انتخابات دوره یازدهم مجلس هم صلاحیت بنده را تایید نکرده بودند، که برخی اظهار نظر ها بود.

نزدیک به انتخابات مجلس یازدهم شورای نگهبان بنده را خواست و در آن جلسه دلایلی را برای رد صلاحیت بنده گفتند که سه تا اظهار نظر بود و من در پاسخ به آن ها گفتم همچنان به همه آن ها معتقد هستم.

مطهری یکی از دلایل رد صلاحیتش را موضعش درباره موضوع حصر خانگی (سران فتنه) عنوان کرد و افزود: در یک جلسه ای بود که فکر کنم در زمان مجلس نهم بود و ما به عنوان فراکسیون شاهد مجلس به ملاقات ایشان رفته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت اصلاح طلبان 5 درصد در مشارکت اثر دارد

تأیید صلاحیت اصلاح طلبان 5 درصد در مشارکت اثر دارد