مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-20اقتصادي

گرمخانه آقایان فردیس سال آینده به بهره برداری می رسد


شهردار فردیس به روند اجرایی ساختمان گرمخانه آقایان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 170 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث می شود و اکنون در مرحله اجرای فندانسیون و سفت کاری است.

- ایسنا/البرز شهردار فردیس به روند اجرایی ساختمان گرمخانه آقایان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 170 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث می شود و اکنون در مرحله اجرای فندانسیون و سفت کاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا احمدی نژاد روز چهارشنبه 29 آذرماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی سطح شهر، با اشاره به روند اجرایی ساختمان شهرداری در خیابان پیک، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این ساختمان 90 درصد است و اکنون در مرحله نازک کاری و کف سازی و اجرای دکوراسیون فضای داخلی ساختمان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان شهرداری در خیابان پیک تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: این ساختمان در چهار طبقه احداث می شود و دارای فضای اداری و سالن های آمفی تئاتر و اجتماعات خواهد بود.

شهردار فردیس در بخش دیگری به روند اجرایی ساختمان گرمخانه آقایان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 170 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد و 600 میلیون تومان احداث می شود و اکنون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه آقایان فردیس سال آینده به بهره برداری می رسد

گرمخانه آقایان فردیس سال آینده به بهره برداری می رسد