مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-06حوادث

وظیفه ما در حوزه امینت راضی نگه داشتن مردم است +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افرادی بدون نگرانی و شاید هم در حاشیه ای امن در گوشه پارک ها، خیابان های اصلی و کوچه های تاریک این مناطق درحال مصرف و خرید و فروش انواع مواد مخدر مانند هرویین، - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: قضاوت اینکه طرح ساماندهی و پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از معتادین متجاهر، موادفروشان نمایشی است یا نه را به شما واگذار می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افرادی بدون نگرانی و شاید هم در حاشیه ای امن در گوشه پارک ها، خیابان های اصلی و کوچه های تاریک این مناطق درحال مصرف و خرید و فروش انواع مواد مخدر مانند هرویین، کراک، شیشه و تریاک هستند.

این درحالیست که این منطقه محل عبور و مرور افراد مختلف است از دانش آموز و دانشجویان گرفته تا دیگر ساکنان شهر.

انگار دیگر آب از سرشان گذشته است، هر کدام حداقل پنج یا شش بار بازداشت و به کمپ های نگهداری و ترک اعتیاد فرستاده شده اند، اما دوباره به خیابان ها و کوچه های دود زده باز می گردند.

معتادان خیابانی، چون شغلی ندارند برای تهیه غذا و مواد مخدر به جمع آوری و فروش زباله های سطح شهر و دزدی و قاچاق مواد مخدر اقدام می کنند و اکثرا به انواع بیماری های مسری و غیر مسری مبتلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما در حوزه امینت راضی نگه داشتن مردم است +فیلم

وظیفه ما در حوزه امینت راضی نگه داشتن مردم است +فیلم