مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25فرهنگي

نمایش های برگزیده جشنواره تئاتر فارس از نگاه منتقدین معرفی شدند


نمایش های اجرا شده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس از نگاه منتقدین، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 2 اثر مورد تقدیر و یک نمایش نیز به عنوان کار برگزیده معرفی شد.

- ایسنا/فارس نمایش های اجرا شده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس از نگاه منتقدین، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 2 اثر مورد تقدیر و یک نمایش نیز به عنوان کار برگزیده معرفی شد.

نشست های بررسی نمایش های اجرا شده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان فارس طی هفته گذشته در شیراز برگزار شدند که در نهایت نشست معرفی آثار برگزیده این جشنواره از نگاه منتقدین امروز، 4 آذرماه برگزار شد.

منتقدانی که در این نشست با حاضرین گفت وگو کردند شامل نوید جعفری، محمد علی رحیمی، داریوش ثمر و حمید نشاط بودند که در نهایت در این نشست 2 اثر مورد تقدیر و یک نمایش نیز به عنوان کار برگزیده معرفی شد.

مباحثی که در جریان این نشست ها مطرح شد، بیشتر به سمت نقد و آموزش حرکت داشت که توانست پاسخگوی سوالات دانشجویان و علاقه مندان هنرهای نمایشی قرار گیرد و همچنین رویکرد نمایش ها و اینکه چقدر در ارتباط با مخاطب موفق بودند به بحث و بررسی گذاشته شد.

کار برگزیده این نشست ها، تئاتر یک ماه و سه روز 24 ساعت با نویسندگی امیر بهبودنیا، کارگردانی شهرزاد بداغی به دلیل تلاش در ساخت تئاتر مبتنی بر خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش های برگزیده جشنواره تئاتر فارس از نگاه منتقدین معرفی شدند

نمایش های برگزیده جشنواره تئاتر فارس از نگاه منتقدین معرفی شدند