مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-13اقتصادي

محکومیت 29 میلیارد ریالی قاچاق کود در علی آبادکتول


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان از محکومیت 29 میلیارد و 358 میلیون ریالی برای قاچاق انواع کود شیمیایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، رضا قشلاقی، ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: پرونده قاچاق انواع کود شیمیایی یارانه ای به ارزش 9 میلیارد و 679 میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی قاچاق کالا و ارز شهرستان علی آبادکتول تشکیل و رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: با توجه به مدارک موجود در پرونده، شعبه مذکور، ارائه نکردن اسناد قانونی و همچنین تخلف کسری انواع کود شیمیایی را محرز و متهم را به پرداخت 19 میلیارد و 358 میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش اعلامی محکوم کرد.

به گفته قشلاقی، شعبه همچنین با توجه به موجود نبودن عین کالا، مبلغ 9 میلیارد و 679 میلیون ریال معادل بهای کالای از دست رفته به جریمه محکومیت اضافه کرد و متهم جمعاً به پرداخت 29 میلیارد و 38 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

قشلاقی گفت: ماموران جهاد کشاورزی علی آبادکتول با بررسی سامانه پایش کودی و گردش موجودی کودها در انبار، گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پایان پیام/83026


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 29 میلیارد ریالی قاچاق کود در علی آبادکتول

محکومیت 29 میلیارد ریالی قاچاق کود در علی آبادکتول