مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-01سياسي

مازوت تکذیب شد؛ از آلودگی لذت ببرید!


اظهارات نجفی، عضو شورای شهر تهران درباره مازوت سوزی: موج دیگری در رسانه ها به راه انداخت تا به افکار عمومی پاسخ داده شود که مازوت چیست و مازوت سوزی کدام است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر؛ مثل هر پاییز دیگری، آلودگی هوای تهران و کلان شهر ها این هفته هم سوژه رسانه ها بود؛ سوژه ای که گرچه از نظر اهمیت داغ و مهم است، اما آنقدر تکراری شده که رسانه از گفتنش و مخاطب از شنیدنش خسته شده است.

   بعد از بالا گرفتن اخبار ضد و نقیض درباره علت حجم بالای آلودگی هوا، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران این هفته افشاگری کرد و گفت: شهروندان بدانند که یکی از دلایل آلودگی هوای شهر تهران در 6 ماه دوم سال، مازوت سوزی و مواردی اینگونه است.

این اظهارات نجفی موج دیگری در رسانه ها به راه انداخت تا به افکار عمومی پاسخ داده شود که مازوت چیست و مازوت سوزی کدام است.

چیزی نگذشت که مثل همیشه قاطع ترین راه برای حل مسئله انتخاب شد و مسئولان یکی پس از دیگری همه چیز را تکذیب کردند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که مازوت سوزی در تهران نداریم و بنزین و نفت گاز توزیعی در تهران و کلانشهر ها استاندارد است.

او تاکید کرد که به هیچ عنوان سوخت مازوت در نیروگاه های تهران و البرز مصرف نمی شود و وزارت نفت در این باره به تکالیف قانونی خود عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازوت تکذیب شد؛ از آلودگی لذت ببرید!

مازوت تکذیب شد؛ از آلودگی لذت ببرید!