مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25سياسي

7500 پرستار در دوران کرونا به حدی از ناتوانی حرفه ای مبتلا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت:7500 نفر از پرستاران کشور در دوران کرونا به حدی از ناتوانی حرفه ای مبتلا شدند که ادامه کار برای آنان دشوار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا زالی،رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم آیینه های مهر و گرامیداشت مقام پرستار ضمن تبریک هفته پرستار به پرستاران پرافتخار دانشگاه از زحمات تمام آنان تقدیر کرد.

وی نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار را انتخابی هوشمندانه  و مایه افتخار پرستاران ایران برشمرد و  به تبیین  فضایل برجسته و نقش حضرت زینب (س) در حماسه کربلا پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز پرستاران در دل مردم ایران به عنوان مدافعان قهرمان سلامت در پاندمی کرونا، شهادت 100 پرستار را نشان ایثارگری جامعه پرستاری کشور  در آن دوران عنوان کرد.

 زالی با اشاره به ابتلا به کرونای بیش از 130 هزار پرستار در پاندمی کرونا یادآور شد: 65 درصد پرستارانی که به صورت مستقیم در مراقبت از بیماران کرونایی دخالت داشتند بیش از یکبار به کرونا مبتلا شدند و7500 نفر از پرستاران کشور در  دوران کرونا به حدی از ناتوانی حرفه ای مبتلا شدند که ادامه کار برای انان دشوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 پرستار در دوران کرونا به حدی از ناتوانی حرفه ای مبتلا شدند

7500 پرستار در دوران کرونا به حدی از ناتوانی حرفه ای مبتلا شدند