مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-01سياسي

امریکا دشمن اصلی ایران است


امام جمعه زنجان امریکا را به دلیل ایجاد مشکل برای کشور به صورت مداوم دشمن اصلی کشور دانست و گفت: یادمان باشد که دشمن در صورت عدم توان در انجام جنگ نظامی به جنگ شناختی و ترکیبی باهدف تغییر ارزش ها و ازبین بردن امید روی می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه های امروز نمازجمعه به قرار در سالروز شهادت آیت الله مدرس که در تقویم کشور به عنوان روز مجلس نام گذاری شده است، اشاره و اظهار کرد: انتخاب افرادی همچون مدرس برای نمایندگی مجلس از توصیه های امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ایستادگی در مقابل زورگویی ها و مرعوب کردن در مقابل رژیم های سلطه گر را از شاخص های مدنظر مقام معظم رهبری برای مجلس دانست و افزود: امام راحل همواره نام آیت الله مدرس را بر زبان داشتند و به عنوان معیار بیان می کردند، اما ویژگی بارز آیت الله مدرس این بود که هیچ عامل تهدید، تطمیع، فریبگری در وی اثر نمی کرد.

وی تأکید کرد: قانون گذاران که همان نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند باید مومن، متدین، شجاع، کاربلد، دلسوز مردم و کشور باشند.

 آیت الله خاتمی جامع، کامل، برگرفته از اسلام و قانون الهی بودن را از شاخصه های قانون اساسی کشور عنوان و تصریح کرد:  گفت: قانون اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا دشمن اصلی ایران است

امریکا دشمن اصلی ایران است