مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-15اقتصادي

اجرای 1620 متر کانال انتقال آب در سرخه با تلاش بسیج


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه از اجرای یک هزار و 620 متر کانال بتنی انتقال آب در مناطق اسدآباد و بخش آباد سرخه خبر داد.

- عباس غفوریان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: کانال بتنی انتقال آب مناطق اسدآباد و بخش آباد شهرستان سرخه با اعتبار هفت میلیارد و 383 میلیون ریال با پیمانکاری قرارگاه بسیج سازندگی سپاه شهرستان سرخه اجرا شد و به مرحله بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: کل اعتبار هزینه شده دولتی برای این طرح، هفت میلیارد و 383 میلیون ریال بوده که بالغ بر 200 هکتار از اراضی کشاورزی را زیرپوشش قرار می دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با بیان اینکه کانال های بتنی اجرا شده دولتی به طول یک هزار و 620 متر است، افزود: با افتتاح و بهره برداری از این طرح، 32 بهره بردار از مزایای آن بهره مند می شوند.

غفوریان اضافه کرد: جلوگیری از اتلاف، نشت، نفوذ آب، کنترل علف هرز، انتقال سریع آب به مزارع، افزایش راندمان توزیع و انتقال آب و کاهش هزینه های کارگری لایروبی از مزایای اجرای این طرح است.

افتتاح این کانال بتنی با حضور بخشدار مرکزی، مدیر آب و خاک و امور فنی و زیربنایی استان، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی استان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، مسؤول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، مسؤو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1620 متر کانال انتقال آب در سرخه با تلاش بسیج

اجرای 1620 متر کانال انتقال آب در سرخه با تلاش بسیج