مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29سياسي

انجمن های علمی- پزشکی برای بازگشت به جایگاه خود باید ساماندهی شوند 


دبیر جامعه جراحان خراسان با بیان اینکه در کشور ما بیش از 190 انجمن علمی- تخصصی در حوزه پزشکی تشکیل شده که این تعداد هم می تواند تهدید و هم فرصت باشد، - ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه جراحان خراسان با بیان اینکه در کشور ما بیش از 190 انجمن علمی- تخصصی در حوزه پزشکی تشکیل شده که این تعداد هم می تواند تهدید و هم فرصت باشد، گفت: برای اینکه انجمن ها به جایگاه خود برگردند، باید ساماندهی شوند.

غلامرضا زمانی امروز 8 آذرماه، در افتتاحیه کنگره سراسری جراحان خراسان که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه فعالیت انجمن ها آن طور که باید ظاهر نشدیم و مسائل زیادی در این زمینه مغفول مانده است.

یکی از موضوعات مهم ارتباطات ما بین همکاران گروه پزشکی با یکدیگر است که می تواند بر ارتباط بین پزشک و بیمار نیز تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه انجمن های پزشکی نتوانسته اند آنگونه که باید نقش های کلیدی داشته باشند، عنوان کرد: در زمینه انجمن های پزشکی نمونه های بسیار خوب در سطح جهانی داریم.

انجمن هایی داریم که راهنماهای بالینی می نویسند که در تمام دنیا قابل استفاده هستند اما در کشور ما راهنماهای بالینی نوشته می شوند که کاربردی ندارند و سلیقه ای عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی- پزشکی برای بازگشت به جایگاه خود باید ساماندهی شوند 

انجمن های علمی- پزشکی برای بازگشت به جایگاه خود باید ساماندهی شوند