مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-26فرهنگي

به خاطر پول و شهرت بازیگر نشدم


این شب ها برنامه «مدار بسته» با محتوای اجتماعی و سرگرم کننده و اجرای حسین رفیعی، هنرمند باسابقه و نام آشنای تلویزیون از شبکه 2 سیما پخش می شود.

- این شب ها برنامه مدار بسته با محتوای اجتماعی و سرگرم کننده و اجرای حسین رفیعی، هنرمند باسابقه و نام آشنای تلویزیون از شبکه 2 سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: این مجری کاربلد، در این برنامه هم مثل بقیه کارهایش با اجرای شاد، جذاب و پرانرژی مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون نشانده است.

به این بهانه با او که اولویتش کار برای کودکان است و در 3 دهه اخیر برنامه های محبوبی در این ژانر ارائه کرده، درباره فعالیت حرفه ای، زندگی شخصی و دغدغه هایش گفت وگو کردیم.

رفیعی هنگام مصاحبه طبق انتظار شاد و پرانرژی بود، ولی هرجا صحبت از کودکان به میان می آمد، با یادآوری رنجی که همواره بر کودکان بی گناه سراسر جهان تحمیل شده، متاثر می شد و لحن کلامش بوی غم می گرفت.

* برای آن دسته از مخاطبانی که مدار بسته را ندیده اند، این برنامه را چطور معرفی می کنید؟ یک بخش برنامه گپ وگفت صمیمی مجری با مهمان است.

یک بخش دوربین مخفی با موضوعات اجتماعی و طنز مثل مهارت نه گفتن ، مشکلات خانوادگی ، زیرمیزی گرفتن و ترس که من و محمد شعبانپور با گریم بین مردم رفته و آن را ضبط کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر پول و شهرت بازیگر نشدم

به خاطر پول و شهرت بازیگر نشدم