مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-21سياسي

استقبال پرشور مردم گرگان از رییسی/ ما به دولت امیدواریم


مردم استان گلستان با حضور پرشور در مراسم استقبال از سید ابراهیم رییسی از امیدواری به راه و هدف دولت سیزدهم سخن گفته و بر حمایت از دولت برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین استقبال مردمی از رییس جمهور اسلامی استان گلستان در شهر گرگان از چهارراه شهدای این شهر تا مصلای وحدت با حضور پرشور و حماسی مردم این استان برگزار شد که جلوه هایی از وحدت، همدلی و قدرشناسی را به نمایش گذاشت.

در این آیین که بیش از یک ساعت به طول انجامید، رییسی نیز به ابراز محبت مردم پاسخ گفت و مردمی که از سرتاسر استان گلستان به گرگان آمده بودند در طول مسیر با بالا بردن پلاکاردهایی مطالبات و البته حمایت های خود را به اطلاع عالی ترین مقام اجرایی کشور رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییسی در بدو ورود مورد استقبال رسمی دکتر علی محمدزنگانه استاندار و آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان قرار گرفت و پس از آن به جزیره آشوراده رفت تا ضمن صدور دستور آغاز عملیات اجرایی طرح طبیعت گردی این جزیره از خلیج گرگان نیز از نزدیک بازدید و بر روند احیای این خلیج نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور مردم گرگان از رییسی/ ما به دولت امیدواریم

استقبال پرشور مردم گرگان از رییسی/ ما به دولت امیدواریم