مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-03اقتصادي

تمدید ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان همدان


معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان از تمدید مهلت ثبت تقاضا برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان تا 15 آذرماه خبر داد.

- میلاد مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، از تمدید مهلت ثبت تقاضا برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان تا 15 آذرماه خبر داد و اظهار کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارآفرینان جوان، افراد خلاق و نوآور به ارائه تسهیلات قرض الحسنه اقدام می کند.

وی با اشاره به رویکرد افزایش ظرفیت فرصت های اشتغال زایی برای جوانان و توجه بیشتر به طرح های دانش بنیان و حمایت از طرح های مناطق محروم در ارائه این تسهیلات گفت: طی تفاهم با صندوق کارآفرینی امید، با استفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی به جوانان کارآفرین، سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده که دارای طرح کارآفرینی و اشتغال زایی ویژه در حوزه جوانان و ورزش و دارای مجوز فعالیت باشند، تسهیلات داده می شود.

  معاون فرهنگی و امور جوانان همدان با اشاره به اینکه متقاضیان باید بومی استان بوده و 18 تا 35 سال داشته باشند عنوان کرد: استفاده از این تسهیلات برای شاغلین در بخش های دولتی و نهادهای عمومی که دارای بیمه اجباری هستند، امکان پذیر نیست و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان همدان

تمدید ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال زایی جوانان همدان