مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-04سياسي

افتتاح طرح های بهسازی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در نهاوند


با حضور فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند چندین طرح بهسازی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی افتتاح و توزیع پنج سری جهیزیه انجام شد.

- ایسنا/همدان با حضور فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند چندین طرح بهسازی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی افتتاح و توزیع پنج سری جهیزیه انجام شد.

امروز -دوشنبه 13 آذر- بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت روستای دره ابراهیم نهاوند با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان انجام شد.

در این طرح که مسئولان بنیاد مسکن نهاوند هم حضور داشتند، طرح بهسازی و اجرای آسفالت روستای دره ابراهیم از توابع بخش مرکزی نهاوند که با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه شهرستان اجرا شده، به بهره برداری رسید.

این روستا 156 خانوار و 485 نفر جمعیت دارد و برای اجرای این طرح 45 میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 14 هزار مترمربع آسفالت، 300 مترمربع پیاده روسازی و جدولگذاری و زیرسازی نیز در این روستا انجام گرفته است.

همچنین در ادامه حضور سردار مجیدی در نهاوند یک واحد مسکن محرومان که با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه های جهادی در روستای بابارستم و شهرک سلگی ساخته شده بود، به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های بهسازی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در نهاوند

افتتاح طرح های بهسازی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در نهاوند