مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-11ورزشي

گزارش AFC از طارمی به عنوان ستاره جام ملت های آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از AFC، مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران سال ها زیر سایه کسانی بودند که قبل از آن ها حضور داشته و درخشیدند، - مهاجم سابق پرسپولیس و الغرافه نه تنها به عنوان یکی از بهترین های نسل خود دیده می شود بلکه به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیا شناخته می شود.

آمار او گویای همه چیز است؛ بین بازیکنانی که در جام ملت های آسیا 2023 قطر حضور دارند، هیچ کدامشان اندازه طارمی در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نکرده است.

طارمی در لیگ قهرمانان اروپا 9 گل در 24 بازی به ثمر رسانده که بیشترین تعداد گلی است که تا به حال توسط بازیکنی از آسیا در این رقابت ها ثبت شده است.

این بازیکن 31 ساله یکی از قدرتمندترین مهاجمان فوتبال باشگاهی در قاره اروپا محسوب می شود و از زمان پیوستن به پورتو در سال 2020، به طور منظم در سطح داخلی و قاره ای برای این تیم گلزنی کرده است.

طارمی کار خود را با شاهین بوشهر در زادگاهش شروع کرد و در ادامه به ایرانجوان پیوست؛ جایی که توانست به خوبی مهارتش در گلزنی را نشان دهد و پرسپولیس خیلی زود این استعداد را کشف کرد و در سال 2014 این مهاجم را به خدمت گرفت.

هشت گل در اولین فصل خود برای پرسپولیس باعث شد طارمی به تیم ملی دعوت شود و از اینجا بود که او به طور منظم شروع به گلزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش AFC از طارمی به عنوان ستاره جام ملت های آسیا

گزارش AFC از طارمی به عنوان ستاره جام ملت های آسیا