مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-21ورزشي

آدینه پرهیجان در ورزش بانوان نصف جهان


در نخستین رور زمستان نمایندگان ورزش بانوان اصفهان در تیم های فوتبال و والیبال، هندبال به مصاف رقبایی از بم، تهران، یزد و گچساران خواهند رفت.

- ایسنا/اصفهان در نخستین رور زمستان نمایندگان ورزش بانوان اصفهان در تیم های فوتبال و والیبال، هندبال به مصاف رقبایی از بم، تهران، یزد و گچساران خواهند رفت.

پایان هفته شلوغ ورزش بانوان اصفهان با میزبانی فوتبالی ها از خاتون بم، والیبالیست ها از نمایندگان یزد و تهران و مهمانی هندبالیست ها در گچساران پیگیری خواهد شد.

در ابتدا از ساعت 11 فردا، یکم دی ماه تیم هندبال بانوان سپاهان در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر مهمان تیم نفت و گاز گچساران است.

طلایی پوشان که در 4 بازی قبلی خود در لیگ موفق به کسب 2 برد شده اند، با 4 امتیاز و یک بازی کمتر رده پنجم جدول حضور دارند.

فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص این دیدار، اظهار می کند: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف را برطرف و نقات قوت را بیشتر از قبل تقویت کنیم؛ به 2 امتیاز بازی با گچساران واقعا نیاز داریم و بچه ها برای گرفتن امتیاز کامل بازی تلاش خواهند کرد.

از سوی دیگر مرحله برگشت لیگ برتر والیبال بانوان با میزبانی والیبالیست های ذوب آهن و سپاهان از تیم های پیکان تهران و هوران یزد در اصفهان آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدینه پرهیجان در ورزش بانوان نصف جهان

آدینه پرهیجان در ورزش بانوان نصف جهان