مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-25فناوري

نگرانی از تشعشعات آنتن های مخابراتی تا چه حد به جاست؟


بسیاری تصور می کنند تشعشعات حاصل از آنتن های مخابراتی یکی از مهم ترین دلایل ابتلا به انواع سرطان است، اما تحقیقات در یک موسسه تحقیقاتی آلمانی نشان می دهد که نیاز به نگرانی خاصی در این زمینه بویژه درباره تشعشعات آنتن های موبایل وجود ندارد.

- یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است که در حوزه آسیب های ناشی از امواج یا تشعشات فناوری هایی مانند تلفن همراه هنوز در دنیا به یک اجماع واحد نرسیده اند اما توصیه می شود افرادی که آسیب پذیرند مانند زنان باردار یا کودکان ترجیحا از این نوع تشعشعات دور باشند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تشعشعات موبایل و مخاطراتی که ممکن است برای سلامت انسان به همراه داشته باشد، موضوعی است که همواره مطرح بوده اما این که این نگرانی تا چه اندازه جایز است و راهکارهای مقابله با مخاطرات ناشی از تشعشعات موبایلی از چه قرار است؟ موضوعی است که درباره آن نظرات متفاوتی وجود دارد.

  سایت ها و دکل های موبایل معمولا در پشت بام منازل یا واحدهای اداری و تجاری شهری، در پارک ها، دیوارها، خیابان ها، چهارراه ها، جاده ها و نزدیک به جاده ها و قطارهای بین شهری  نصب می شوند و نصب سایت روی پشت بام منازل، با توجه به آنچه اعلام می شود، هیچ گونه خطر پرتوگیری برای ساکنین در بر ندارد، یکی از روش های متداول در جهان است که برای توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تشعشعات آنتن های مخابراتی تا چه حد به جاست؟

نگرانی از تشعشعات آنتن های مخابراتی تا چه حد به جاست؟