مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-10سياسي

وتوی قطعنامه آتش بس در غزه سند دیگری از نقش مستقیم آمریکا در کشتار مردم غزه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از مردم شریف استان البرز بابت استقبال و میزبانی گرم از کاروان دولت مردمی تصریح کرد: ابراز لطف و محبت مردم به خدمتگزاران شان، مسئولیت دولتمردان را در توجه و رسیدگی بیشتر به امورات آنها سنگین تر می کند.

رییس جمهور همچنین با یادآوری مسئولیت همه دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای سیاست ها و قوانین مصوب، به ویژه موضوعات مهمی نظیر هوای پاک و جوانی جمعیت، حل این مسائل را نیازمند همکاری همه بخش ها دانست و از معاون اجرایی رییس جمهور خواست برای هماهنگی دستگاه های اداری و اجرایی در این رابطه، اقدامات لازم را انجام دهد.

رییسی همچنین از اعضای دولت خواست در جریان حضور در دانشگاه ها علاوه بر تبیین مسائل، عملکردها و سیاست های دولت، توجه به راهکارهای ارائه شده دانشجویان برای حل مشکلات و خواسته های مطرح شده از سوی آنان را نیز در دستور کار قرار دهند.

رییس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود، اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه را تاسف آور و سند دیگری از نقش مستقیم آمریکا در کشتار مردم غزه دانست و افزود: وقایع غزه پرده نفاق از چهره آمریکا برداشت و چهره ظالمانه، ضد بشری و غیر انسانی دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وتوی قطعنامه آتش بس در غزه سند دیگری از نقش مستقیم آمریکا در کشتار مردم غزه بود

وتوی قطعنامه آتش بس در غزه سند دیگری از نقش مستقیم آمریکا در کشتار مردم غزه بود