مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-13سياسي

ضرورت تربیت نیروهای متعهد و ولایی تراز انقلاب اسلامی در مدارس صدرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها‎ی خبرگزاری دانشجو ، قائم مقام مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی کشور درنشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در شهر کرمان گفت: - قائم مقام مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت : تربیت نیروهای متعهد و ولایی که در تراز انقلاب اسلامی باشند، از وظایف مدیران مدارس صدرا است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها‎ی خبرگزاری دانشجو ، قائم مقام مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی کشور درنشست هم اندیشی مدیران مدارس صدرا در شهر کرمان گفت: این سازمان در تلاش است با بهره گیری از کادر تربیتی و آموزشی مجرب، نیروهای ترویج کننده معارف اسلامی در سطح جامعه تربیت شود.

حجت الاسلام محمدحامد مبینی ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی در تمامی نقاط کشور را از اهداف مدارس صدرا دانست و گفت: برخی از مدارس صدرا هم اکنون به عنوان الگو در سراسر کشور مطرح هستند.

او با خطاب قرار دادن مدیران مدارس صدرا گفت: تربیت نیروهای متعهد و ولایی که در تراز انقلاب اسلامی باشند، از وظایف مدیران این مدارس است.

وی مدیران جهادی مدارس صدرا را یکی از ارزش های بزرگ سازمان تبلیغات دانست و افزود: با وجود تمامی مشکلات، مدیران جهادی مدارس صدرا با امکانات محدود توانسته اند الگوی بسیاری از فعالین آموزشی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تربیت نیروهای متعهد و ولایی تراز انقلاب اسلامی در مدارس صدرا

ضرورت تربیت نیروهای متعهد و ولایی تراز انقلاب اسلامی در مدارس صدرا