مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12حوادث

آغاز طرح زمستانه در کرمانشاه؛ پلیس با 100 تیم در جاده ها حضور دارد


سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محورهای مواصلاتی به ویژه هشت گردنه استان، آماده خدمات رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رزمایش طرح زمستانی نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی کرمانشاه امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

عبدالحسین زارع سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح زمستانی از امروز آغاز تا 20 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

  وی ادامه داد: پلیس در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان این افتخار را دارد به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی به ویژه هشت گردنه استان(سه گردنه مصوب و پنج گردنه دارای اهمیت) آماده خدمات رسانی است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه اولویت اول پلیس را در سه گردنه مصوب و پربرف استان؛ گردنه مله ماس در شهرستان سنقرو کلیایی، گردنه بیدسرخ در شهرستان کنگاور و گردنه قلاجه در حوزه شهرستان گیلانغرب توضیح داد و افزود: پلیس راه با 100 تیم گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی آمادگی انجام هرگونه خدمات را دارد.

  وی با اشاره به آمار تصادفات در زمستان سال گذشته، تصریح کرد: از 100درصد حوادث جاده ای زمستان سال گذشته هفت درصد حوادث مربوط به جان باختگان در این ایام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانه در کرمانشاه؛ پلیس با 100 تیم در جاده ها حضور دارد

آغاز طرح زمستانه در کرمانشاه؛ پلیس با 100 تیم در جاده ها حضور دارد