مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-11سياسي

زمان تشییع پیکر شهدای گمنام در قم مشخص شد


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در روز 26 آذرماه گفت: مکان های تدفین پیکر شهدا به زودی اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی امروز در جلسه ستاد تشیع شهدای گمنام قم گفت: تشییع شهدا یکشنبه 26 آذرماه ساعت هشت صبح از حرم حضرت معصومه(س) شروع می شود و پس از اقامه نماز، پیکر شهدا از مسیر خیابان ارم تا میدان صفاییه تشییع می شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به برگزاری این آیین در دیگر شهرها در این روز، ادامه داد: همه کارهای اجرایی، یادمان و میزبانی از شهدای گمنام بر عهده سپاه قم است و در پایان پیکر شهدا براساس منطقه بندی انجام شده، به خاک سپرده می شود.

وی گفت: ویژه برنامه معراج شهدا با میزبانی پیکر هشت شهید گمنام از 17 آذرماه آغاز شده و تا 26 آذرماه مصادف با سالروز شهادت صدیقه طاره(س) با حضور سخنرانان، مداحان، روایان دفاع مقدس، خانواده های شهدا، جانبازان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

مقیمی در ادامه افزود: خوشبختانه استقبال مردم از شهدا زیاد است و ستاد تشییع شهدا توسط ظرفیت های مردمی تشکیل شده و همه کارها توسط آن ها انجام خواهد شد و ارگان های دولتی کارهای پشتیبانی را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تشییع پیکر شهدای گمنام در قم مشخص شد

زمان تشییع پیکر شهدای گمنام در قم مشخص شد