مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-14سياسي

بیش از 99 درصد اراضی ملی در استان سیستان و بلوچستان حد نگاری شده است


رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان از حد نگاری بیش از 99 درصد اراضی ملی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و با حضور اعضاء شورا در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ایام دهه فاطمیه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حفاظت از اراضی ملی، منابع طبیعی و حفظ کاربری اراضی کشاورزی، حمایت از حقوق عامه را وظیفه و ماموریت همه دستگاه های مرتبط دانست وافزود : همه سازمانهای متولی اراضی ملی باید در حفظ و نگهداری اراضی ملی مربوط به حوزه خود تلاش نموده و جلوی تصرفات احتمالی را قبل از وقوع آن بگیرند و نظارت خود را بیشتر نمایند تا سودجویان نتوانند نسبت به تصرف اراضی ملی اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اجرای کامل و دقیق مصوبه های شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان، انجام اقدامات پیشگیرانه را در جهت جلوگیری از تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و ساخت و ساز های غیر مجاز ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 99 درصد اراضی ملی در استان سیستان و بلوچستان حد نگاری شده است

بیش از 99 درصد اراضی ملی در استان سیستان و بلوچستان حد نگاری شده است