مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-02سياسي

پُل تاریخی هوره در شهرستان سامان مرمت می شود


عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی و تمام سنگی هوره این شهرستان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی گنجعلی گفت: در بازدید میدانی و جلسه شورای ترافیک بخش زاینده ‎رود شهرستان سامان در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی آغاز عملیات بهسازی و مرمت پُل تاریخی تمام سنگی هوره تصمیم گیری شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سامان افزود: در صورت شروع عملیات اجرایی این طرح، پُل یک تا 2 ماه مسدود و مسیر جایگزین و دسترسی مردم به شهر هوره شهرستان سامان و برعکس از جاده سوادجان و دشتی امکان پذیر می شود.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد قبل از آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی پُل تاریخی تمام سنگی هوره شهرستان سامان نسبت به رفع موانع و مشکلات جاده منتهی به روستای سوادجان از سمت پُل هوره و همچنین ورودی روستای دشتی از سوی دستگاه های اجرای مرتبط اقدام و پیمانکار در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پایان کار اقدام کند.

گنجعلی یادآور شد: زمان شروع مرمت و بهسازی پُل هوره شهرستان سامان و همچنین مسدود شدن این مسیر به زودی از طریق رسانه های خبری به مردم اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پُل تاریخی هوره در شهرستان سامان مرمت می شود

پُل تاریخی هوره در شهرستان سامان مرمت می شود