مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12سياسي

تکلیف مشترک دستگاه ها تکمیل زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام و رییس ستاد انتخابات استان گفت: همه دستگاه ها مکلف به تکمیل زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام و رییس ستاد انتخابات استان گفت: همه دستگاه ها مکلف به تکمیل زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

محمدسبحان حسنی امروز سه شنبه 21 در نشست بررسی زیرساخت های انتخابات، اظهار کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری فوق العاده مهم و دارای گستره ای فراوان است و بازتاب داخلی و خارجی دارد.

وی با تاکید بر آمادگی همه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات، افزود: دشمن تلاش دارد از نارسایی های موجود در انتخابات پیش رو، با تبلیغات منفی به انسجام کشور ضربه بزند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به تاکیدات رییس جمهور و وزیر کشور برای برگزاری انتخاباتی پرشُور و سالم، همه دستگاه های اجرایی موکلفند در راستای تامین نیازمندی های انتخابات پیش رو با ستاد انتخابات استان همکاری کامل را داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام تصریح کرد: اولویت نخست کشور در حال حاضر برگزاری انتخابات پیش رو به بهترین نحو ممکن است و تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت های ارتباطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مشترک دستگاه ها تکمیل زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات است

تکلیف مشترک دستگاه ها تکمیل زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات است