مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-15سياسي

شمیم شهید گمنام در نهاوند


حضور شهیدی از قافله شهدای هشت سال دفاع مقدس فضای شهر نهاوند را سرشار از عطر دل انگیز شور شهادت کرد و جان مردم این دیار را زنده به یاد شهدا.

- خبرگزاری فارس _ همدان؛ مردم نهاوند امروز میهمان شهیدی بودند که از دار دنیا تنها یک پلاک و چفیه و سربند را برگزیده و با آمدنش بوی شهادت را برایمان به ارمغان آورد.

  امروز پیکر پاک این شهید گمنام که پس از سالها غربت و دوری از وطن رجعت کرده در میان استقبال گرم مردم شهیدپرور وارد شهر شد و فضایی از معنویت که را رقم زد.

استقبال کنندگان در میدان بسیج گرد آمدند و با ذکر صلوات و سینه زنی مقدم شهید را گرامی داشتند، حضور پدران و مادران شهدا با چشمانی اشکبار به یاد فرزندان شهیدشان نشان از گمنامی و غریبی میهمانانی می داد که امروز نهاوند را مامن حضور خود یافته بود.

میهمان امروز ما از شهدای سال 1361 منطقه عملیاتی فکه است که اخیرا تفحص شده و قرار است همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهر برزول به خاک سپرده شود.

 به منظور بهره مندی بیشتر مردم و به ویژه جوانان از حضور معنوی این شهید عزیز، قرار است مراسم وداع در چند آموزشگاه و کانون فرهنگی و تربیتی و مسجد برگزار شود.

 در جریان آیین استقبال از شهیو گمنام امام جمعه نهاوند با تجلیل از مقام ارزنده شهدا گفت: حضور این شهید گمنام در شهرستان نهاوند مایه افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم شهید گمنام در نهاوند

شمیم شهید گمنام در نهاوند