مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-27بين الملل

درخواست ایران برای بررسی استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی در غزه


ایران خواستار بررسی سازمان منع سلاح های شیمیایی درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از این سلاح ها علیه مردم غزه در جنگ اخیر شد.

- ایران خواستار بررسی سازمان منع سلاح های شیمیایی درباره استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از این سلاح ها علیه مردم غزه در جنگ اخیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با قرائت بیانیه ملی جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین نشست کنفرانس دولت های عوض کنوانسیون سلاح های شیمیایی، خاطرنشان کرد عاملان و مباشران جنایات علیه مردم فلسطین باید با دست عدالت سپرده شوند.

رضا نجفی در این نشست، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، به تشریح جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع فلسطین و کشتار بیش از 15 هزار نفر از مردم فلسطین و به ویژه زنان و کودکان و بمباران خانه ها، مدارس، مساجد، بیمارستان ها و کلیساها پرداخت و خواستار بررسی و تحقیقات سازمان منع سلاح های شیمیایی و نهادهای بین المللی در رابطه با استفاده احتمالی سلاح های شیمیایی به ویژه عامل اعصاب توسط این رژیم در غزه شد.

نجفی با اشاره به ارتکاب تمام جنایت های چهارگانه اصلی بین المللی شامل نسل کشی، جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و جنایت تجاوز توسط رژیم اسراییل، اعلام کرد که این جنایات موجبات مسئولیت بین المللی این رژیم و حام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران برای بررسی استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی در غزه

درخواست ایران برای بررسی استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی در غزه