مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-01سياسي

دادگاه عمومی بخش «افزر»استان فارس افتتاح شد


توسعه واحد های قضایی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و سهولت دسترسی مردم به خدمات قضایی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)  با بیان اینکه توسعه و گسترش خدمت رسانی در همه حوزه ها از سیاست های قوه قضاییه است تصریح کرد: با خدمت صادقانه، شبانه روزی و بی منت به مردم است که می توانیم در عمل از دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی و خون شهداء صیانت و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه خدمت رسانی به مردم در همه زمینه ها از برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: مسئولین با همدلی و تعامل می توانند زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس همچنین بر افتتاح دفتر واحد ثبتی و پزشکی قانونی در راستای  رفاه مردم و دسترسی راحت به خدمات کامل قضایی تأکید کرد و افزود: شروع به کار واحد قضایی باید محور ارائه همه خدمات قضایی و اداری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: افتتاح دادگاه نباید بهانه ای برای تشکیل پرونده و افزایش دعاوی باشد بلکه با توجه به ظرفیت های مردمی باید تلاش کنیم تا اختلافات با کدخدامنشی حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عمومی بخش «افزر»استان فارس افتتاح شد

دادگاه عمومی بخش «افزر»استان فارس افتتاح شد