مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-27سياسي

هامش رهبری بر نامه انتقادی رییسی از مجلس


«داود منظور» در نشستی علمی حقوق برنامه در نظام حقوقی جمهوری اسلامی در پژوهشکده شورای نگهبان گفت: 70 دهه تجربه برنامه نویسی در کشور تجربه ذی قیمتی برای نظام حقوقی کشور است و ما در این 70 سال بخش جدیدی را به نظام حقوقی کشور افزودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از ایرنا، رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: در کشور ما زمزمه هایی مطرح بود که آیا همچنان لازم است که برنامه های 5 ساله را حفظ کنیم یا خیر، همچنان هم در این زمینه درباره ضرورت ادامه برنامه های پنج ساله اختلاف نظرهایی وجود دارد اما جمع بندی مقامات عالی کشور این است که این الزام همچنان برقرار باشد.

منظور گفت: با وجود اینکه بسیاری علاقه ای به نگاشته شدن برنامه های ششم و حتی هفتم نداشتند، جمع بندی این شد که برنامه های پنج ساله را داشته باشیم.

وی ادامه داد: قانون برنامه نه صرفا قانونی مانند سایر قوانین حقوقی و نه برنامه است، قانون برنامه یعنی ما می خواهیم برخی از برنامه های مهم را که به تحقق اهداف اساسی ما کمک می کند به قانونی الزام آور تبدیل کنیم و متخلفان از آن مشمول مجازات های قانونی می شوند.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ما حتما باید به الزامات محدودیت و زمان دار بودن برنامه ها توجه کنیم یکی از این الزامات آن است که نباید در برنامه های پنج ساله وارد قانونگذاری هایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هامش رهبری بر نامه انتقادی رییسی از مجلس

هامش رهبری بر نامه انتقادی رییسی از مجلس