مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-13سياسي

آموزش های به روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف است


مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تاکید و اعتقاد بر آموزش داریم زیرا در سایه آموزش های به روز است که همکاران می توانند خدمات بهتری داشته باشند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تاکید و اعتقاد بر آموزش داریم زیرا در سایه آموزش های به روز است که همکاران می توانند خدمات بهتری داشته باشند.

سید حسین نازاریان در نشست صمیمی مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبعی است که در هر سازمان حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمت در بنیاد شهید، مقدس است، تصریح کرد: با جمعیت حدوداً سه و نیم میلیون نفری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت جامعه هدف هستیم.

نازاریان با بیان اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقدس ترین افراد جامعه خدمت می کنیم، افزود: قطعاً خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران اجر اخروی خواهد داشت و می توانیم به این خدمت افتخار کنیم.

نازاریان تصریح کرد: هرچند همکاران بالای 20 سال سابقه بسیاری از این آموزش ها را دیدند اما اطلاعات آموزش های جدید نیز مفید است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم که آموزش ها باید به صورت حضوری و کاربردی باشد، افزود: این آموزش ها از طریق سازمان اداری و استخدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های به روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف است

آموزش های به روز، منشاء خدمات بهتر به جامعه هدف است