مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-03دانش

دانشگاه علمی کاربردی با تدریس 501 مدرس خبره تجربی موافقت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضای هیات ممیزه، - هیات ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکنون جمعاً با تدریس 501 متقاضی تدریس خبره تجربی موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضای هیات ممیزه، دوازدهمین جلسه از دور هشتم هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع 104 پرونده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد 70 پرونده متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه های تخصصی طراحی و دوخت، موسیقی، ارتباط تصویری، عکاسی، انیمیشن، سینما و چاپ و نشر، 18 پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی و آرایش و پیرایش، 16 پرونده گروه صنعت در حوزه های تخصصی برق، طلا و جواهر و صنعت هوانوردی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

از ابتدای دور هشتم هیات ممیزه دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکنون جمعاً با تدریس 501 متقاضی تدریس خبره تجربی موافقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علمی کاربردی با تدریس 501 مدرس خبره تجربی موافقت کرد

دانشگاه علمی کاربردی با تدریس 501 مدرس خبره تجربی موافقت کرد