مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 01:302023-12-07سياسي

برنامه جدید بهزیستی برای اشتغال معلولان


معاون کارآفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور از اقدامات جدید این سازمان در خصوص طراحی زیرساخت های لازم جهت سطح بندی خدمات اشتغال و پیاده سازی نظام ارجاع معلولان خبر داد.

- معاون کارآفرینی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور از اقدامات جدید این سازمان در خصوص طراحی زیرساخت های لازم جهت سطح بندی خدمات اشتغال و پیاده سازی نظام ارجاع معلولان خبر داد.

محسن ایروانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محدودیت های عملکردی و نگرش جامعه، ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی به ویژه افراد دارای معلولیت و نابینایان را بسیار سخت کرده است، گفت: از 6 ماه گذشته اقداماتی برای طراحی زیرساخت های لازم جهت سطح بندی خدمات و پیاده سازی نظام ارجاع صورت گرفته است؛ این درحالیست که در گذشته افراد نیازمند به خدمات اشتغال، از طریق کارشناس اداره بهزیستی اشتغال شهرستان ها تقاضای خدمت می کردند، در صورتی که این خدمات باید از لایه های پایین تر انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت 2500 مرکز مثبت زندگی در سطح کشور، اظهار کرد: از آنجایی که این مراکز خدمات مددکاری ارائه می دهند، در همین راستا به عنوان سطح اول ارائه خدمات اشتغال، سیستمی برای شناسایی، ارزیابی اولیه و نیازسنجی در لایه های اول طراحی شده است تا خدمات ساده تر در سطح اول به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید بهزیستی برای اشتغال معلولان

برنامه جدید بهزیستی برای اشتغال معلولان