مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-22سياسي

خبرهای خوش مالی برای کتابداران کشور


مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس در زمینه افزایش فوق العاده ویژه و پرداخت حق مسکن به کتابداران کشور خبرهای خوشی دارد.

- سیدحسن سیدابراهیم، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: قانون اولیه و اصلی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1382 تصویب شده بود و با توجه به 2 دهه تجربه اجرای این قانون، مانند هر قانون دیگری ایرادهای آن شناسایی شد و در حال حاضر، در نوبت مطرح شدن در صحن علنی مجلس است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه میهمان ویژه مراسم ملی امسال در هفته کتاب، رییس مجلس شورای اسلامی بود، این قول را به جامعه کتابداران دادند که اصلاح قانون را در اسرع وقت در صحن علنی مجلس مطرح کنند.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی در امور مجلس اضافه کرد: امیدوار و خوش بین هستیم که با اصلاح این قانون، هم بستر بهتری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فراهم شود و هم با ظرفیت های پیش بینی شده، بخش اعظمی از دغدغه های معیشتی کتابداران رفع شود.

سیدابراهیم عنوان کرد: یکی از اقداماتی که به صورت زیربنایی و اساسی صورت گرفته، ظرفیتی است که در اصلاح قانون نهاد کتابخانه ها پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مالی برای کتابداران کشور

خبرهای خوش مالی برای کتابداران کشور