مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-05فرهنگي

معاون وزیر: ساخت سینما در طبس را به بخش خصوصی بسپارید


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمیع بصری کشورگفت: ساخت سینمای طبس را تا می توانید به بخش خصوصی بسپارید و این سازمان نیز در کنار بخش خصوصی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور امروز با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس دیدار کرد.

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این دیدار اظهارداشت: با توجه به جمعیت این شهرستان و یکی از مطالبات به حق مردم طبس ساخت سینما است.

وی افزود: سالن که در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس قرار دارد باید بازسازی شود.

  فرماندار ویژه طبس گفت: زمانی شهرستان طبس به کشور معرفی می شود که جشنواره های متعددی در زمینه فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان طبس برگزار شود.

محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمیع بصری کشور هم بیان کرد: ساخت سینمای شهرستان طبس را تا می توانید به بخش خصوصی بسپارید و ما در کنار بخش خصوصی کمک خواهیم کرد.

 وی افزود: سالنی که در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است را دوباره تجهیز و بازسازی می کنیم وی اضافه کرد:  سعی خواهیم کرد برای مطرح کردن شهرستان طبس جشنواره هایی با عناوین مرتبط در کشور برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: ساخت سینما در طبس را به بخش خصوصی بسپارید

معاون وزیر: ساخت سینما در طبس را به بخش خصوصی بسپارید