مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-03بين الملل

کشورهای عربی خواهان ارتباط با روسیه از مسیر ایران هستند


مدیرکل ترانزیت و لجستیک سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشورهای همسایه خصوصا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهان این هستند که از قلمرو ایران به کشورهای شمالی دسترسی داشته باشند.

- مدیرکل ترانزیت و لجستیک سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشورهای همسایه خصوصا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهان این هستند که از قلمرو ایران به کشورهای شمالی دسترسی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو سرایی در نشست خبری چهارمین همایش بین المللی اقتصاد دریامحور ایران با محوریت کریدور شمال - جنوب، با بیان اینکه سازمان بنادر از انجمن ها و اتحادیه های صنفی حمایت کامل دارد، گفت: این حمایت در قالب برگزاری همایش و پیاده سازی سیاست ها توسعه دریامحور انجام می شود.

یکی از مواردی که این روزها مورد تاکید واقع شده، ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور در 9 بند است که در هر بند بخش های غیردولتی می توانند موثر باشند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین همایش هایی کمک می کند تا سیاست ها و خط مشی ها به اجرا نزدیک تر شود و برای چند سال آینده یک برنامه اقدام با کمک انجمن داشته باشیم.

انجمن کشتیرانی در سال های گذشته نشان داده که در کنار سازمان بنادر در جهت سیاست های کلی نظام شرکت کرده و توانسته نقش موثری ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای عربی خواهان ارتباط با روسیه از مسیر ایران هستند

کشورهای عربی خواهان ارتباط با روسیه از مسیر ایران هستند