مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 05:052023-11-22ورزشي

چرا پرسپولیس و استقلال در تیم های پایه بدون ملی پوش هستند؟


مدیر مسابقات فوتبال پایه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفم باید بگویم که تیم های استقلال و پرسپولیس در سطح استان تهران به مقام قهرمانی هم نمی رسند تا بتوانند در سطح مسابقات لیگ شرکت کنند.

- رضا عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان در جام جهانی و شکست مقابل مراکش اظهار داشت: تیم ملی در این مسابقات نتایج خوبی گرفت و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

با این حال تیم ملی نوجوانان نتایج خوبی گرفت و باید به کادرفنی و حسین عبدی خسته نباشید بگویم.

  وی در مورد اینکه حسین عبدی گفته بود برای تشکیل تیم ملی نوجوانان کل ایران را گشته است، گفت: قطعا کادرفنی تیم ملی برای تشکیل این تیم زحمات زیادی کشیده است اما نباید از باشگاه ها و مربیان باشگاهی که این بازیکنان را در اقصی نقاط کشور تربیت کرده اند غافل شویم.

این باشگاه ها بازیکنان را در مسابقات مختلف لیگ شرکت دادند و از دل مسابقات باشگاهی بود که بازیکنانی سرحال و خوب به تیم ملی رسیدند.

هیچ تیم ملی  تنها با برگزاری اردوی صرف به موفقیت نمی رسد و هر زمانی که بازیکنان از دل مسابقات باشگاهی به تیم ملی راه پیدا کردند شرایط تیم ملی بسیار مطلوب بوده مثل همین تیم ملی نوجوانان در جام جهانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرسپولیس و استقلال در تیم های پایه بدون ملی پوش هستند؟

چرا پرسپولیس و استقلال در تیم های پایه بدون ملی پوش هستند؟